En pysty luomaan GRAPHISOFT ID:tä sähköpostiosoitteellani, mikä avuksi?
- On mahdollista, että sama sähköpostiosoite on määritetty toiseen olemassa olevaan GRAPHISOFT ID -tunnukseen. Tämä on mahdollista, jos olet luonut itsellesi käyttäjätilin johonkin näistä palveluista: MyARCHICAD.com, BIMcomponents.com, BIMx.graphisoft.com tai graphisoft.com. Jos tilanne on tämä, käytä "Reset password"-linkkiä asian selvittämiseen. Aloita täyttämällä sähköpostiosoitteesi.
- Jos saat ilmoituksen "This email is not registered", silloin sähköpostiosoitettasi ei ole käytetty GRAPHISOFT ID:n luomiseen. Siirry kohtaan 2.
- Jos et saa virheilmoitusta, silloin sähköpostisoitteesi on liitetty GRAPHISOFT ID -tiliin ja voit nollata salasanasi painamalla "Send email"-linkkiä.
- On mahdollista, että sähköpostissa käytössäsi oleva domain estetty turvallisuussyistä. Tällaiseen sähköpostiin ei ole mahdollista luoda GRAPHISOFT ID:tä.
Miten löydän GRAPHISOFT ID:ni, jos olen unohtanut sen?
Mene osoitteeseen http://graphisoftid.graphisoft.com/#/resetpassword ja kirjoita sähköpostiosoitteesi.
- Jos saat ilmoituksen "This email is not registered", silloin sinulla ei ole GRAPHISOFT ID:tä joka perustuu antamaasi sähköpostiosoitteeseen.
- Jos et saa virheilmoitusta, silloin sähköpostisoitteesi on liitetty GRAPHISOFT ID -tiliin ja voit nollata salasanasi painamalla "Send email"-linkkiä.
Näyttää siltä, että käytössäni on useita GRAPHISOFT ID -tunnuksia, voinko yhdistää ne?
GRAPHISOFT ID -tunnuksia ei voi yhdistää. Valitse se GRAPHISOFT ID, jota haluat käyttää ja jatka sen käyttämistä.
Olen unohtanut GRAPHISOFT ID -tilini salasanan, miten resetoin sen?
Mene osoitteeseen http://graphisoftid.graphisoft.com/#/resetpassword ja kirjoita sähköpostiosoitteesi.
- Jos saat ilmoituksen "This email is not registered", silloin sinulla ei ole GRAPHISOFT ID:tä joka perustuu antamaasi sähköpostiosoitteeseen.
En pysty kirjautumaan sisään License Manager Tool:iin tai GRAPHISOFT ID -sivulle sähköpostiosoitteellani ja salasanallani, mikä avuksi?
- On mahdollista, että olet kirjoittanut salasanasi väärin. Jos olet unohtanut salasanasi, voit resetoida sen tätä kautta http://graphisoftid.graphisoft.com/#/resetpassword
- On mahdollista, että olet käyttänyt salasanaa, joka sisältää skandinaavisia erikoismerkkejä. Tämänkaltaiset merkit eivät ole tuettuja License Manager Tool:issa. Ole hyvä ja kirjaudu sisään täältä graphisoftid.graphisoft.com, siirry "Personal Details/Manage password" ja vaihda salasanasi. Vältä kansallisia erikoismerkkejä salasanassasi.
- On mahdollista, että sinulla ei vielä ole GRAPHISOFT ID:tä. Voit luoda itsellesi sellaisen tätä kautta http://graphisoftid.graphisoft.com/#/register.
Kun yritän kirjautua sisään, saan ilmoituksen "Your account has been blocked", mikä vikana?
On mahdollista, että olet yrittänyt kirjautua sisään väärällä salasanalla liian monta kertaa peräkkäin. Tilisi on tilapäisesti lukittu 60 minuutin ajaksi. Saat tästä erillisen ilmoituksen sähköpostiisi. Sähköposti-ilmoitus pitää sisällään linkin, jolla voit avata pääsyn tilillesi.
Missä voin vaihtaa GRAPHISOFT ID:ni salasanaa tai sähköpostiosoitetta?
- Jos olet rekisteröitynyt sähköpostiosoitteella ja salasanalla, kirjaudu sisään http://graphisoftid.graphisoft.com ja siirry kohtaan "Change email" tai "Change Password" "Personal Details"-valikon kautta.
Huom: Kun kirjaudut http://graphisoftid.graphisoft.com voit hallita GRAPHISOFT ID:si asetuksia, kuten esimerkiksi yhteystietojasi ja yrityksesi asetuksia. Voit myös tarkastella tätä kautta, mihin palveluihin GRAPHISOFT ID:si on rekisteröity tai mihin yritykseen GRAPHISFT ID:si kuuluu. Jos GRAPHISOFT ID:si on yhdistetty yritykseen, voit tarkastella ja hallinoida yrityksesi käytössä olevia lisenssejä.
Mistä voin saada tukea GRAPHISOFT ID:seen liittyvissä asioissa.
Jos tarvitset henkilökohtaista opastusta, autamme mielellämme. Saat yhteyden tekniseen tukeemme helpoiten tämän linkin kautta.